Gå till innehåll

saltvattens fragg möte värmland o västragötaland


jupiter

Datum för fraggträff, Värmland och Västra Götaland, kl. 13 hemma hos Jupiter  

9 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

hejsan.

jag har lite bekymmer med min saltmätare om det är någon vänlig själ som kan ta med en saltmätare så jag kan kontrollera min tappade den i golvet för några månader sedan å nu är jag väldigt osäker på om den stämmer.

mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag får tacka för trevligt snack, en och annan påse blev det ju med hem också. Kanske är det så här det skall gå till när det verkar allt svårare att hålla igång föreningar, i stället för styrelse och balansräkning och annat som ingen egentligen vill bänglas med så träffas man helt enkelt och byter både grejor och erfarenheter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hejs.

vill igen tacka alla som kom för en mkt trevlig lördagsafton med lite id'e byten och allmänt akvarie prat. fick ju lite fraggar med så jag är mycket nöjd så än en gång stort tack till er alla.

nu fick värmlands killarna lite bråttom hem och lämnade över sina fraggar utan att egentligen få med sig nått tillbaka men om ni såg nått som ni ville ha av mina koraller så hör av er så kan jag ta med nästa gång jag är i värmland.

mvh Peter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...