Gå till innehåll

Mars 2009 - Borgs rev i Mjölby


Rekommenderade inlägg

Grattis Michael!

Har alltid beundrat ditt kar för dess stilrena look, underbart vackra koraller och fiskar. Ett riktigt praktexemplar som jag hoppas jag får se i.r.l. snart :)

Har funderat på att fråga dig om teknik och tillsatser, men nu behöver man ju inte göra det heller. Föresten är du nöjd med din skummare? har själv funderat på att kanske ta dess storebror APF 600 till det större karet jag planerar för tillfället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Michael!

Har alltid beundrat ditt kar för dess stilrena look, underbart vackra koraller och fiskar. Ett riktigt praktexemplar som jag hoppas jag får se i.r.l. snart :)

Har funderat på att fråga dig om teknik och tillsatser, men nu behöver man ju inte göra det heller. Föresten är du nöjd med din skummare? har själv funderat på att kanske ta dess storebror APF 600 till det större karet jag planerar för tillfället.

Tackar Jonas x2, Henrik, Jani, Jesper, Ove, Christian för alla kommentarer. Jag är jätte nöjd med min skummare. Det är bara att hojta till och komma förbi om du vill se karet i.r.l och jag har en bra expresso maskin som levererar gött java också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det här akvariet har ju bara blivit snyggare och snyggare för varje månad som gått, och jag tycker _nästan_ att det är lite synd att det "redan" blivit månadens akvarium, för jag tror inte vi har sett toppen än... "Keep up the good work", Borg. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...