Waterboy 14 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Vore trevligt att veta hur många som använder fosfatremover kontinuerligt och vilka värden ni har? Använder ni även vodka? Står själv och funderar över fosfatremover eller vodka eller båda två. Quote Link to post Share on other sites
DaTrucka 370 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Kör med Zeovitmetoden så jag har inte användning för det. Quote Link to post Share on other sites
Vargklo 20 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Kör kontinuerligt med fosfatremover i revkaret. Zeolit har dessvärre inte haft önskad effekt för mig (kanske nåt vajsing med stenen?) Quote Link to post Share on other sites
Wiking 571 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Kör kontinuerligt med fosfatremover sedan starten för 2 år sedan. Har i princip övergivit järnbaserad remover till förmån för alubaserad.Kör också med vodka sedan 16 månader. De senaste månaderna är det inte 'ren' vodka utan en blanding av vodka, ättika och socker. Quote Link to post Share on other sites
jontebgood22 10 Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 ingen fosfatremover i mitt gamla kar.. kör zeovith. Har precis startat upp en ny kub som jag kör remover i.. får se hur länge.. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts