Gå till innehåll

Seriöst bygge i Bangkok


ballsam

Rekommenderade inlägg

har två andra galna projekt som jag följer till och från.

cylinderformat kar på 2300 gallon (~10 kubik) http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1431387&perpage=25&pagenumber=1

jätteprojekt på island. 500*170*90 cm..

del 1: http://reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1075675&perpage=25&pagenumber=1

del 2: http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&postid=14470619#post14470619

.. jag menar.. kolla bara på den här bilderna.. :cool:

post-2568-14468917506731_thumb.jpg

post-2568-14468917506857_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Helt galet!

Själv går man å velar om man ska köpa ny cirkulationspump osv LÖJLIIIIIIGT!!

De bästa med denna tråd är att jag kan ta en trip till Siam-Reefclub i April nästa år och kanske få tips på andra akvarieställen när jag ändå har bokat in en shoppingvecka =-) Hittade inga bra affärer förra gången jag va i Thailand.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Han skriver att han inte är rik, bara att han är just that crazy. Mm, killen är säkert inte rik, har haft två trevliga projekt innan och nu detta gigantiska bygge. Måste vara hårt liv inom fresh fruit handeln som han jobba inom.

Skön lirare, ska bli kul att se fortsättningen på hans projekt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Själv skummade jag igenom alla sidor efter hans namn. läste knappt något av de andras gratulationer och HAILANDES till honom. Ville bara läsa vad han skrev, då gick 19 sidor eller vad det nu var rätt snabbt ;)

Karet är sjukt sexigt när man får se det efter bondningen gjorts och limresterna försvunnit.

Elefanten var lite rolig också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...

mmm.. eller kolla in youtubeklippet (

) där det är koraller inpetade.. stilrent så ända in i hängdalen. ett litet kar med gorgonior och annat som inte går av för hackor det heller. om man nån gång skulle få ett jobb som syrra där man får bra betalt så är det här ngt jag skulle vilja kopiera..
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

mmm.. eller kolla in youtubeklippet (
) där det är koraller inpetade.. stilrent så ända in i hängdalen. ett litet kar med gorgonior och annat som inte går av för hackor det heller. om man nån gång skulle få ett jobb som syrra där man får bra betalt så är det här ngt jag skulle vilja kopiera..

Sjukt ballt! Om man ändå var rik som ett troll!

Mvh/ Oscar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

vill slå ett slag för den här tråden igen. tråden på RC har "splittat" i gång och del 2 är redan på över 70 sidor. lite onödigt mycket kommentarer som lovordar karet (visserligen med all rätt), men det blir jobbigt att kolla igenom... jaja. i vilket fall som helst. kolla in sidan 73. riktigt snygga anthias längre ner på sidan, och riktigt snygga "top-down-bilder". över huvudet taget riktigt snyggt.. nått att planera in den dag man bygger ny kåk :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vill slå ett slag för den här tråden igen. tråden på RC har "splittat" i gång och del 2 är redan på över 70 sidor. lite onödigt mycket kommentarer som lovordar karet (visserligen med all rätt), men det blir jobbigt att kolla igenom... jaja. i vilket fall som helst. kolla in sidan 73. riktigt snygga anthias längre ner på sidan, och riktigt snygga "top-down-bilder". över huvudet taget riktigt snyggt.. nått att planera in den dag man bygger ny kåk :skrattar:

gissar på att det karet kostar mer än den kåk du tänkt bygga isåfall =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

mmm.. eller kolla in youtubeklippet (
) där det är koraller inpetade.. stilrent så ända in i hängdalen. ett litet kar med gorgonior och annat som inte går av för hackor det heller. om man nån gång skulle få ett jobb som syrra där man får bra betalt så är det här ngt jag skulle vilja kopiera..

Är det inget som saknas? Karet är sjukt snyggt men så rent som det är måste det vara precis nystartat, satt fast koraller och första gången ljuset är på. Fisk saknar jag men det beror kanske på att filmen är tagen premiärdagen. Helt galet snygg är det ändå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...