Gå till innehåll

Aqua bee skummare


Cina

Rekommenderade inlägg

Någon som snabbt kan ge mig en recension på en Aqua bee skummare? 1500 kr för en som knappt varit igång i 2 år och nypris på ca.3500. Jag har ett 500 l. med mycket LS och koraller samt några fiskar o räkor. Funderar på att köpa en Deltec mc 600 men har precis fått det här erbjudandet! Vad tycks?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Den som vill sälja skummaren vet inget mer än att det är en Aquabee skummare och funkar bra, och är 2 år gammal. Har pratat med några som säger att aquabee är en pump som sitter i en Deltec skummare? Hur är det egentligen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att jag inte har sett den, utan informationen jag fått är via telefonen......och hon kan inte se något nummer eller något annat märke förutom aquabee men säger att den klarar 1000 l per timme. För mig som är amatör inom ämnet, så låter det som att det är en pump men hon som vill sälja säger att det är en skummare som skummar bra, invändig skummare med skumkopp o.s.v. Köpa eller inte, det är frågan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du inte mer än det som står här i tråden är det som att köpa grisen i säcken. Skulle det nu visa sig att det är en Deltec 1060 (som har en aqua bee pump) så är det ett bra pris. Be att få ett kort skickat så kan säkert någon här hjälpa dig med id på skummaren.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...