Gå till innehåll

Se forumet med din iPhone / iPod Touch


wrang

Rekommenderade inlägg

Jadu, vad säger man? Vi är i beslutsvånda på jobbet där majoriteten röstar för Windows Mobile, medan vi tekniker (som förstår sig på tekniken) är helt inne på iPhone och dess fördelar.

Även om detta skulle vara av rent privat karaktär, så är det ännu en vedklabbe i iPhones eldhärd. :-)

Snyggt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu, vad säger man? Vi är i beslutsvånda på jobbet där majoriteten röstar för Windows Mobile, medan vi tekniker (som förstår sig på tekniken) är helt inne på iPhone och dess fördelar.

Även om detta skulle vara av rent privat karaktär, så är det ännu en vedklabbe i iPhones eldhärd. :-)

Snyggt!

Lösning:

Sätt en windows mobile device i ena handen och en iphone i andra handen på tvivlarna.

Har kört många HTC lurar i mina dagar men iphonen känns precis lika fräsch nu som när jag köpte den för ett år sedan. Jag är prylbög men hittar helt enkelt inget att "uppgradera" till :)

En Hero är ju tex kul i flera minuter men det är bara en pryl.

Iphone är mer som en livskamrat du inte klarar dig utan lol

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

SG har en RSS

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/external.php?type=RSS2

Den har dock sina begränsningar, man ser trådnamnen på de senaste skapade trådarna, och beskrivning hämtas från första posten. Iofs länkas man till den nya posten men då måste man surfa.

Därför gjorde jag en egen publik RSS som listar senaste poster bara rakt upp och ned, det är så jag vill ha det.

Den kan alla använda och finns på

http://korall.mine.nu

(den kan behöva finslipas så det är välkommet med synpunkter)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

SG har en RSS

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/external.php?type=RSS2

Den har dock sina begränsningar, man ser trådnamnen på de senaste skapade trådarna, och beskrivning hämtas från första posten. Iofs länkas man till den nya posten men då måste man surfa.

Därför gjorde jag en egen publik RSS som listar senaste poster bara rakt upp och ned, det är så jag vill ha det.

Den kan alla använda och finns på

http://korall.mine.nu

(den kan behöva finslipas så det är välkommet med synpunkter)

Koolt, ska testa.

Vill bara ha nått som visar nya inlägg sedan jag kollade sist så nån av ovanstående ska nog funka bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 månader senare...

Installerade precis detta i iphone, forumet ligger inte längre under samhälle och kultur utan under blandat, där det finns en flik för aquarium and animals

det gick bra att logga in (jag har ios4)

kan dock inte hitta köp och säljsidan var ligger den? (jag laddade bara ner tapatalk gratisversion)

peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kör för det mesta med tapatalk, men tycker det strular med bilder ibland. Första bilden funkar, men när man scrollar till nästa står det connection error.. nån mer med samma problem?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Japp jag hadde samma "problem" innan men nu verkar det funka.

Kör med Pro programmet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har pro-varianten jag också. det är inte i alla trådar det strular. verkar ha att göra med hur bilderna är inlagda. de bilder som i iphonen ligger på rad lodrätt fungerar, men de som ligger som "kluster" strular. nån som vet om det sitter svensktalande personal som läser feedbacken till tapatalk, eller förväntas man formulera sig på engelska?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...