Gå till innehåll

Var köpa tätade T5 anslutningar?


-=Mr_B=-

Rekommenderade inlägg

Arcadias OEM vattentäta är ju lite intressanta, men är väll bara tillgängliga för producenter.

På den danska siten hittar jag inte ett skvatt, kanske för att jag inte förstår danska, me jag har rotat, och inte hittat rätt.

Triton är som vanligt välutrustade, det skulle helt klart fungera med de där. Det är kompletta anslutningar, och inte bara ett hus att sätta en vanlig T5 kontakt i?

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

Björn jag har för mig du skrev att du köpt endel från kina så här får du mitt bidrag på länk just därifrån. har inte direkt koll på om det är billigt men det antar jag.

http://cgi.ebay.com.au/Waterproof-T5HO-T5-BULB-BASE-SOCKET-DIY-PART-LIGHTING_W0QQitemZ400077535985QQcmdZViewItemQQptZAU_Pet_Supplies?hash=item5d267abaf1

mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Drygt 250 spänn, +tull och moms för 4'a rör.

Dessa från ebay går inte heller att skruva fast, utan är avsedda för slot in montage, alltså, prydligt utskurna hål där låsklackar från sockeln griper fast i kanterna.

Lite kluvet om det är bra, eller dåligt egentligen. Tack för tipset, jag ska klura vidare.

Samma säljare har ju ett par reflektorer till MH som är intressanta, osv.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...