Gå till innehåll

Amazon Akvarium, Karlstad = Nerlagt?


HyperBamse

Rekommenderade inlägg

den hemsidan har inte varit uppdaterad på säkert 5 år men jag var hos farid för två månader sedan och då var det då i full gång. han har nyligen gjort iordning med korall kar och städat upp så det är riktigt fint där nu med. så ny hemsida kan kanske ligga i planerna.

mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte han lägger ner så mkt tid på sin hemsida.

Jag har varit där nyligen och det fanns mkt godis så att säga.

Jag fick med en del hem för den delen. bla en A.Nigricans.

Han har ofta godbitar inne som sällan finns i andra affärer där ibland en raritet blandning av A.leucosternon och A.Japonicus som vad döds läcker.

vill man där emot ha någon typ av sten korall så skall man ej åka dit då fahrid aldrig tar hem detta.

men han har mkt fina rör maska i många färger samt anemoner , skivisar , mjuk koraller , knappar mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag var där under sommaren och tyckte att det fanns en del kul eftersom jag gillar mjukisar... men eftersom ingen svara när man ringer och hemsidan är helt borta så började man ju fundera. Man vill ju gärna inte åka så långt och mötas av att det är stängt :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Han har öppet tider 9-18 på vardagar endast.

Numret är Amazon Akvarium: 0MTg2MDE0MTMAAAAAAAAAAHKsvozX7Tl9Lypf.gif

ett tipps är att inte kolla på vad han har på annons sidan på blocket. Den ser lika dan ut jämt och uppdateras aldrig utan han kör samma annons sedan läääääääänge.

Det bästa är att ringa och kolla om man är ute efter något för att stämma av att han har det hemma osv.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...