Gå till innehåll

503 Service Temporarily Unavailable


Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag får det aldrig.

Men som jag försökt påpeka tidigare, kanske det ev.(!)har med klienten att göra...?

Men, som alla seriösa webservrar, så har ju även denna en sk event-logg, det är bara att kika i den vad står om dessa händelser när det kraschar för servern, är helt 100 på att det loggas, annars är det inte server-hosting värd namnet.

Detta har ju pågått i x antal månader nu, vad händer??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är serverrelaterat, inte klientrelaterat. Vi känner till problemet och gör fortlöpande justeringar för att se var den optimala nivån ligger. Det är auto scrippt som gör att man får 503 om man exakt den millisekund trycker på en länk samtidigt som servern uppdaterar sig med information.

Vi jobbar vidare på det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är serverrelaterat, inte klientrelaterat. Vi känner till problemet och gör fortlöpande justeringar för att se var den optimala nivån ligger. Det är auto scrippt som gör att man får 503 om man exakt den millisekund trycker på en länk samtidigt som servern uppdaterar sig med information.

Vi jobbar vidare på det.

ah ok, trevligt att det är lokaliserat :-)

Får man fråga vad det är för autoscript, vad det gör?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Har fått upp det vid ett flertal tillfällen på sistone jag med, vanligtvis så fixar det sig med en F5, men om man får det när man klickar på en bild så får man inte fram den om man inte högerklickar på bilden och väljer att öppna i ny flik eller nytt fönster, som kan vara väl så irriterande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...