Gå till innehåll

Euroreef nanoskimmer


teggner

Rekommenderade inlägg

Tjena.

Jag har precis plockat upp och kopplat in min nya skummare och kopplat in men jag har märkt att pumparna går i typ intervaller..

Är det pumparnas säkring som lägger av för att dom inte pallar med eller är det någon som har haft liknande problem?

Skulle gissa på att elkabeln vill ha jordat och min adapter inte är jordad.

Såhär ser kontakten ut..

http://www.interpower.com/ic/images/K_NAmerica.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar säkert om du kan få dit kontakten.

Den du länkar till har ju inte hålet för jordpinnen som du har på din kontakt.

Har köpt multiadapters som kan få den vanliga pinnen. Så får la prova, men vilken av varianterna ska jag köra på?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Tjenna Fredrik!

Jag har precis fått hem min euro-reef skummare. Jag undrar lite vad det var för en multiadapter som du hade till din. Jag har hittat själva transformatorn på classe men det att sladden på skummaren är jodad och inte den får det att bli lite svårt att gå ihop:).

Hur funkar din skummare såhär långt?

Mvh Nettan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen fick man hem sin skummare efter två månader! Märkte att dom bytt pumpar ifrån Resun till något annat så nu var man tvungen att ha transformator.

Haft den igång ett dygn och den e riktigt tyst men den har inte skummat något alls eller svämmat över som andras gjort. Lite dålig anvisning om den långa rör delen skulle vara uppåt eller neråt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...