Gå till innehåll

Roterande utblås


hazz

Rekommenderade inlägg

  • 2 år senare...

Jag hade varianten utan filter och jag tyckte att det slets ut väldigt fort, det höll inte ens ett halvår, den slutade det snurra helt då kuggarna inte fick den kontakt som behövdes jag löste det ett tag med en fiskelina som jag satte precis längst fram så kuggarna fick mer kontakt (lite svårt att förklara utan att folk vet hur den ser ut men där allt hölls ihop, jobbigt att rengöra o pilla dit lina varje gång med) sen blir adaptern stenhård i saltvattnet och till slut så lossnade den hela tiden från pumpen, så till slut tröttnade jag på den. Min sjöborre gick omkring med den ibland när den lossnade det såg väldigt roligt ut med tanke på att sjöborren är mindre än den.

Fiskarna gillade den väldigt mycket då det blir lite mer rörelse i vattnet clownerna simmade gärna rakt mot den och såg allmänt roade ut men det blir ju för dyrt att köpa nya hela tiden så jag tyckte inte att den var värd att köpa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...