Gå till innehåll

Id hjälp på ny inköpt fisk


klisster

Rekommenderade inlägg

En bra sandvändare du köpt. Bra att veta är att det inte är ovanligt att de hoppar på nätterna i början, händer när de blir lite rädda. När jag skaffat mig dessa har jag inte släkt ner rummet akvariet står i de första 2 veckorna utan låtit det finnas lite ljus där!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har en likadan och min har då aldrig hoppat något. den ligger mest i sin grotta och trycker när den blir skraj. väldigt vacker att titta på. enda nackdelen som jag finner med min är att den öser runt sanden som en galning just nu har den tömt 2 av mina hörn på sand, vilket gör att mitt kar ofta ser lite dimmigt ut när hon härjat runt lite. men som sagt en mycket vacker fisk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en otroligt rolig fisk! Min gjorde en grotta under en sten redan första dagen, som han sedan täpper igen helt. Sen dyker han igenom den stängda ingången och sover i grottan som då nästan är helt stängd. Den har gjort en stor vall runt stenen, och nästan begravt korallen som är på toppen av stenen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...