Gå till innehåll

Träff i Göteborg!!


mrmugg

Rekommenderade inlägg

Hej Albert och Kim.

Stort tack för en trevlig eftermiddag. Albert, hälsa din fru/flickvän och tacka än en gång för fikat.. shit. Riktigt bra!

Hann med att köpa en bänk på guldheden, och dessutom en putsarfisk hos göran.. allt innan klockan slog fyra.. Sorry jag rusade ut så.

Men det var väldigt trevligt. Har ni vägarna förbi ramberget och vill se på mitt akvarie är ni välkomna, hör av er bara. MH-n är tänd mellan 15-21.. det är då akvariet är som trevligast

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

får tacka för idag. mycket trevligt även om vi blev få. dock mer bullar åt oss. nu ser vi fram emot nästa träff så man får titta in i nån annans burk lite.

danke Peter för fraggen kommer göra sig fin i tanken. alltid kul med lite nytt.

blev doch inga bilder men kan ju lägga upp min tank iaf hahaha

på återseende

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en sticksåg om det duger?

Nja det har jag en hemma redan och då det handlar om större längder så fallerar tyvärr sticksågen :-(

I övrigt mycket trevlig träff även om det inte var samma uppslutning som förra. Har fått i fraggen här och ska bli trevligt å se vad det blir av den. Har petat ut sanden lite mer så just nu ser man inte så mycket, men bilder är på väg upp i min tråd med nya invånarna.

Ernst är på väg upp i hörnet för ännu ett platt fall, denna gång utan något i vägen nedanför ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja det har jag en hemma redan och då det handlar om större längder så fallerar tyvärr sticksågen :-(

Jaja, bättre att kolla... =)

Tyvärr missar jag allt om händer nu iom att ja är på praktik som kock... leder till att man kommer hem och stupar i säng kl 01 på kvällen...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...