Gå till innehåll

Nyinlagd annons kommer inte med bland nya inlägg?


Rekommenderade inlägg

Jag vet inte, men det låter mer och mer som om det är relaterat till er status som ett eller annat. Har vi inte någon som är forumansvarig, och pelar med koden till och från? Känns som om det är dags att dumpa det hela i knät på honom...

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 månader senare...

Liten uppdatering i detta ärendet.

La nu ikväll in en annons på lite korallfraggar som inte kom med i listan över nya annonser.

Jag gick tillbaks och kikade på de annonser jag lagt in förut som inte heller visade sig bland nya inlägg och det slog mig att de annonser som inte kom med var de som låg i kategorin "Fiskar, Koraller, Lägredjur mm", men så fort jag la in en annons på en av de andra kategorierna så gick det som det skulle, dvs annonsen kom ut bland nya inlägg.

Jag kringgick problemet med att lägga annonsen i fel kategori, sen gå in och flytta den till rätt så den finns med.

Ifall någon annan råkar ut för detta bekymmer så finns det iaf en lösning som fungerade för mig. Det bästa är ju om man får med annonserna oavsett vilken kategori man väljer, men vad jag vet så har e som har koll på läget inte kunnat hitta något fel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...