Gå till innehåll

Borlänge - Stockholm, nån som vill med?


Thomas_W

Rekommenderade inlägg

Då jag slutligen tröttnat på att mina ordrar ständigt blir restade på Djurmagasinet, funderar jag på att ta med sambon och dra till Akvarielagret och Bromma Zoomarknad inom den närmaste framtiden. Resan går från Borlänge. Nån som vill med och fiska i Fjollträsk? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag delvis partisk eftersom att jag känner Leffe och Fredrik väl, men Triton har störst utbud av alla butiker i hela Stockholmsområdet, de andra är inte i närheten.

Jag skulle säga att det räcker att besöka Triton och Akvarieleasing. De övriga kan du skippa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tog på mig tröttmössan och sladdade runt genom tullar och mellan bilar idag, hamnade slutligen på Triton, grym affär! var ju som ett smörgåsbord med knappar och tottar.. kom där ifrån med en Aquabee pump te min sump, blir alla tiders det

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 veckor senare...

Hej, ja, vi var iväg till Triton för en vecka sen. Kom hem med lite smått och gott, bland annat en gul kirurg som acklimatiserat sig bra och är prickfri och hungrig ännu efter en vecka. :) (Tydligen kritiskt under de första tre dagarna). Några Chromis och ett par koraller fick också följa med. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...