Gå till innehåll

fiskar som står vid ytan


hbmannen

Rekommenderade inlägg

och "andas".. e det för dålig cirkulation då. eller e det nått annat som kan va fel. dom äter som dom ska.. och verkar pigga i övrigt.. detta fenomen brukar hända kvällstid strax innan ljuset släcks..

nån som vet va det kan va.... !!!!OBS!!!! detta e i mitt sötvattens kar bara malawis i det

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju många duktiga där oxå även om det finns fler som inte kan något... men å andra sidan kan man ju inte ha alla som har frågor om sötvatten ställer dom här eller hur då blir det ju inte längre ett saltvattenforum...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju många duktiga där oxå även om det finns fler som inte kan något... men å andra sidan kan man ju inte ha alla som har frågor om sötvatten ställer dom här eller hur då blir det ju inte längre ett saltvattenforum...

sry för att man frågar.. ja kör oxå saltvatten. men har ett sötvatten på sidan om till lillgrabben. å hade faktiskt ingen aning om zoonen.. men om det ska va så att alla lackar ur för lite sötvattens frågor, so be it.. då ska ja inte fråga om de nå mer... smiley13.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det var inget påhopp på dig jag gillar mest inte när folk säger att det är bättre att fråga här en att gå till ett sötvattenforum ... lycka till med karet...

Edit : som vanligt hade det säkert varit bättre att inte lägga sig i över huvud taget smiley5.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Labeth, ja det hade nog varit bättre om du inte lagt dig i. Då hade du inte gjort mig förbaskad ialllafall. Det finns inget "folk" som säger att sötvattensfrågor ska ställas här, och om du läser mitt inlägg ser du att jag bad honom fortsätta fråga via pm (underförstått; istället för i forumet)

Jag tycker jag har läst den här sidan i så pass många år att jag har förstått vilket ämne som avhandlas här, däremot har den allmänna attityden mot forumets medlemmar blivit rent av urdålig det senaste halvåret. Skärpning!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får väl ursäkta att jag misstolkade ditt inlägg och jag måste hålla med om att det är livsfarligt att säga något på detta forum...

Så dåska man redan blodig ta sig ett dopp med hajarna:

Min analysär att detberor påatt det är mycket få inläggpå detta forumså folkhar inget vättigt att diskutera vilket leder till nonsensdiskutionersom baragör folk sura/irreterade... Tänk va mycket otrevligheter vi hade sluppigt om jag inte postat hjälp till killen eller du inte slängt ur dig din första kommentar som nergraderade ett helt oki forum med många insatta personer(edit: iofs en hel del noobs oxå men iaf att dra alla över en kam är just det som gör detta forum så farligt...)... Tror alla skulle kunna behöva tänka på vad dom säger inkl jag...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min "kommentar" i detta fallet var helt enkelt ett svar (min åsikt) på frågan varför man inte ställde frågan på det forumet ifråga. Det är min personliga åsikt att kunskapsnivån är låg där, även om det finns en handfull personer som mycket väl kan sina saker. De försvinner helt enkelt i mängden. Nu är väl detta dock inte en tråd om andra forums samlade kunskaper, så därför hoppar jag över fortsatta analyser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...