Gå till innehåll

Alternativ till gammafish


Guest D-Flex

Rekommenderade inlägg

Som sagt finns det nått som liknar små gammafiskar? vore ju bra om man kunde köpa i livsmedelsaffären .Skulle inte skada om de var lite större men inte fullt så stora som t.ex. strömming.

// Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det skulle vara perfect. Man får väl leta bland dem som står och säljer färsk fisk i sånna små vagnar utanför lite större affärer.Kanske dom har nått att bjuda på =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lägger upp några bilder av invånarna i min mördarburk =) eftersom det var "nån" som va nyfiken. Och som vanligt så är korten tagna med min CP-mobil därav kvaliten.

Barracuda.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm gick inte att lägga upp dom andra korten. Men det är bara en liten stjärnmuräna som saknas på kort och dom vet väll nästan alla hur de ser ut.

MVH Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skriver inte nått mer för 95% av alla här på denna sida kommer att ha nått negativt att tillägga men detta va alla invånare.Dom som tar åt sig får göra det men jag vet att det finns riktigt bra personer här med.

MVH Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar =) Dom två som jag har nu har absolut inget revir gentemot varandra men den större muränan kan va lite sur på barracudan ibland när den susar förbi men hittills så har den varit snabbare än muränan.

Det är ju ändå rätt stor skillnad på storleken mellan muränorna ochändå verkar det fungera fint.

Köp dig en muräna tillsmiley2.gif.

MVH Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...