Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Har nu varit stödmedlem och registrerad på SG i 1år var ingen tvekan att betala för ett till:smiley20:

Ett stort tack för all hjälp och alla kontakter man har fått genom denna sida och ni som inte betalat ännu tveka inte, ett billigare och mer aktuelt uppslagsverk kan man inte få på Svenska.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Stort tack till Janne68, tele, Wiking och kobbens som tecknat och förlängt ett års stödmedlemskap

Vi avslutade 2011 med 94 medlemmar. Det är en ökning med 15 medlemmar sedan 2010. Vi var uppe en bit över 100 men vi tappade tyvärr ett gäng i slutet av året som valde att inte förlänga sitt stödmedlemskap.

2012 blir ett bra år att öka till över 100 stödmedlemmar.

Stort tack till alla som bidrar för att hålla igång saltvattensguiden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge det inte finns några fördelar så tror jag inte antalet medlemmar kommer stiga mer än antalet användare av forumet. jag tycker det borde finnas lite fördelar med att vara medlem.

Får man en påminnelse innan sitt medlemskap går ut?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fördel är iaf att man får en fetare mailbox.. Vilket är klart positivt..

Som jag ser det så är det en hemskt liten kostnad för all den hjälp som man kan få här på forumet.. Så den är snabbt insparad på ev onödiga inköp.

Utan eldsjälar som tex Stig o Lasse som jämnt svarar nybörjare om frågor som blivit besvarade tusen gånger innan så tror jag kunskapen kommer att försvinna, oberoende på den där hundringen.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ändrat av _Manne_
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...