Gå till innehåll

Lido 120


zeke66

Rekommenderade inlägg

Funderar på att dra igång ett juwel lido för barnens skull dom vill så gärna ha clowner. Så frågan är vilken skummare ska jag köra i den som vad jag förstår passar rakt i filterboxen som sitter imonterad.Tunze 9005?. Tänkte köra sumplöst till detta kar och även skaffa En tunze 3155 till osmosvattnet. Är alla tunze 3155 som säljs nu med magnetfäste? Kanon smidigt i så fall att slippa tunzes fula fästen som dom hade förut.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Lido akvariumet redan nu? Annars kika förbi Akvarieleasing och kika på deras nya all in one burk för 5700:- (vete tusan vem som gör den men den är inte att blanda ihop med RSM eller de andra, betydligt bättre byggd vid första anblick!)

Typ runt 130l, färdigt med MH och en förvånansvärd fin skummare packat och klart

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kolla med dom och det var 5900 för bara karet. Sen ska ju bänk till på det med. Men det fanns bara i svart och det vill jag inte ha så planen är fortfarande ett lido 120L..Ja jag är petig jag vet men hatar svarta möbler. Sen är det ju lite så här att kul att bygga ett kar från början som man vill ha det. Och vill ha t5or..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...