Gå till innehåll

Uppgradering


chyfer

Rekommenderade inlägg

länge sen man skrev en rad i forumet har gjort en del förändringar på sistone gamla nano karet la jag ner:s: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=28303&highlight=nytt+kar

och ett större fick ta plats i stället:smiley17: har även ordnat med en sump som ska igång till veckan förhoppnings vis går lite trögt att färdas pga av minisk operation så allt blir så besvärligt att göra när man ska sitta under bänken o fixa:smiley13: men det blir klart så småningom lägger ut lite bilder på nya karet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sista bilen calustrea eller vad dom heter följde den med stenen eller är det en liten fragg du köpt/fått med.

Fin layout på stenen med mycket grottor.

MVH.Ted

fick den av rolle i luleå på akvariecenter såg ruggit vissen ut då jag tog den men nu verkar det som om den har kryat på sig öppnar sig riktigt fint hoppas den får mera huvuden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Otroligt snyggt måste jag säga, hur pass många liter rymmer det?. Lycka till framöver med nykaret ditt

Många tack tycker att det är rätt luftigt 167 liter är karet på plus 50 liter till i sumpen kör sumpen nu i skarpt läge nu med en importerad överinnings box och en automatisk vatten på fyllare :nöjd: kan inte förstå att man orkat fylla manuellt tidigare (fyllt varje dag tidigare )

fick mej en vacker firre idag Zebrasoma veliferum

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

oh fint! hehe jag fyller oxå varje dag men inte ens nått man tänker på. Ja dom är fina dom, åker du ner till Lule när du handlar eller?, ska upp till kalix(Töre) i sommar, tjejen komma därifrån så ska upp dit å hälsa på hennes släkt å så, ja tänkte ta mig en tur till den butiken som finns i lule å kolla läget där :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

oh fint! hehe jag fyller oxå varje dag men inte ens nått man tänker på. Ja dom är fina dom, åker du ner till Lule när du handlar eller?, ska upp till kalix(Töre) i sommar, tjejen komma därifrån så ska upp dit å hälsa på hennes släkt å så, ja tänkte ta mig en tur till den butiken som finns i lule å kolla läget där :)

oftast blir det luleå när det ska handlas pratar med rolle ofta så man har lite koll då han får hem saker men det händer att det blir umeå ibland oxå du får komma på en kaffe och kolla då du är till töre det är ju bara ett stenkast till kalix :W:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...