Gå till innehåll

Fototävling september 2010


Wiking

Rekommenderade inlägg

Ni är välkomna att skicka en ett tävlingsbidrag till september månads fototävling. För september månad så har vi ett tema kallat 'Interiörbild av akvarium'. En bild kan skickas in tom den 20 augusti. Mer information om tävlingsreglerna finns att läsa under följande länk. På samma sida finns också en länk för att skicka in bilden.

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php

Vi hoppas naturligtvis på många fina bilder, det vet vi ju att ni har.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Visst går det bra med en helbild på akvariet, men det är interiören som skall vara dominerande, t ex revpelare och ett eller flera objekt i karet. Inte själva akvariet sett från några meters håll.

Jag tycker sumpen måste räknas som en del av akvariet också. Det finns säkert de som lägger en hel del energi på att den skall se trevligt inredd ut.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I morgon fredag så är det sista dagen att skicka in en bild till fototävlingen.

Intresset verkar väldigt vagt så om det inte kommer in några bilder så ser vi ingen annan möjlighet än att vi måste ställa in tävlingen. Så vi ber och uppmanar alla er som tänkt deltaga att verkligen också skicka in bilderna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill verkligen, men har astrist scaping och inget interiört roligt att visa :smiley22:

Det där håller jag inte med om alls. Jag skummade snabbt igenom din tråd om ditt kar och det har verkligen genomgått en förändring sedan starten. Kom igen bara, släng bort jantelagen och låt andra tycka till i stället för att diskvalificera dig själv så lättvindigt:nya bilder:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju som så att under de senaste tävlingarna så har det kommit in ett väldigt litet antal bilder och kanske är det som så att intresset för en fototävling är begränsat. Att det finns många fina kar och att det finns många fina bilder det råder det ingen tvekan om, det ser man ju i alla tråder på SG. Kanske är det helt enkelt som så att den mängd bilder som redan finns är tillräckligt, någon slags fototävling kanske inte fyller något extra behov?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju som så att under de senaste tävlingarna så har det kommit in ett väldigt litet antal bilder och kanske är det som så att intresset för en fototävling är begränsat. Att det finns många fina kar och att det finns många fina bilder det råder det ingen tvekan om, det ser man ju i alla tråder på SG. Kanske är det helt enkelt som så att den mängd bilder som redan finns är tillräckligt, någon slags fototävling kanske inte fyller något extra behov?

Jag känner inget direkt sug efter att vinna nån fototävling nej det kan jag inte påstå. Helt oberörd faktiskt :)

Men däremot nåt annat "månadens" av nåt slag vore väl ändå fränt, jag tänker på nano-reef som har (kanske även reefcentral har) det här med månadens kar "august reef profile" där man får en rejäl presentation av en burk med alla fakta och en berättelse hur det varit över tid. Det är kul att läsa. Jag vet dock inte om jag skulle vilja tävla om att bli vald nån månad, men det tror jag många andra gärna hakar på... en tanke bara

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns, eller rättare sagt fanns, något liknande här på SG. Kolla in länken: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=244

Jag var inte inblandad i detta på något vis men jag inbillar mig att även för sådant här så är det villiga och aktiva medlemmar som krävs för att hålla det vid liv.

toppen, jag har läst igenom de flesta nu, jättekul att kunna få en kompakt sammanfattning på det viset!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du testat mobilen?

Nu har jag gjort ett nytt försök och bestämde mig för att det fick duga för att skicka in... jag ser gärna att fototävlingen överlever men det bör lyckas bli 10+ bidrag igen för att det ska vara riktigt intressant.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...