Gå till innehåll

Intressekoll Saltseminarium 30/10 i Linköping. OBS, SEMINARIET ÄR INSTÄLLT!


Norberg

Kommer du till Saltvattensseminariet i Linköping 30/10  

38 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Nu börjar de flesta lösa trådar att samla ihop sig, så jag tänkte komma med en blänkare om höstens happening på saltfronten.

Då vi fick mycket possitiv respons på förra årets saltmöte planerar vi för fullt för en uppföljare och hoppas att just du kommer och lyssnar på några mycket intressanta föredrag.

Talarna som kommer är:

Peter Schmiedel, ska tala om ovanliga clownfiskar och hur han odlar dem.

Sanjay Joshi, ljusguru som ska tala om LED belysning, hans akvarium är just nu tank of the month i Reefkeeping. http://www.reefcentral.com/

Joe Yaiullo, är curator på Atllantis Marineworld. Han skall berättar om sitt 100 000 liters akvarium och hur djuren där förökar sig.

http://www.atlantismarineworld.com/exhibit-indoor-coralreef.html

Som förra året kommer vi att ha:

Minimässa med utställare

Auktion

Fika

Lotteri

Du som är intresserad av att ställa upp ett bord på minimässan, hör av dig till mig.

Alla som har butik/verksamhet inom salthobbyn är välkomna att visa upp/sälja sina produkter. Antalet platser är begransat så först till kvarn...

Kommande vecka kommer vi att komma ut med detaljerad info om seminariet.

Läs gärna komentarerna från förra gången!

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29723&highlight=link%F6ping

Arrangör:

Linköpings Akvarieförening

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Hmmm troligast skulle jag ha tid det datumet då arbetet kommer läggas ner här under 6 månader pga byte av pressar så jag skall höra med regeringen och se om man kan komma.Ev skulle vi norrlänningar sammla oss och samåka om någon mer här uppe är intreserad.Skulle vara kul att träffa er där nere.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart skall ni samla ihop ett gäng från Sundsvall Ted-m. Resan går fort då man är ett gäng som åker. Ni får slå er ihop med Ö-viks borna de är ju några också.

Wassberg vi kikar på att kunna spela in det. Men inget är klart.

Petnym, Utmaning?? Det är bara att köra på med radergummit i kalendern! ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Kul att det är på G igen. Med den här uppställningen av föreläsare kommer väl dörrarna att springas ner! Jag hoppas att det blir tillräckligt många som är intresserade så att det blir av.

Jag vill uppmana alla som tänker sig att komma att lämna ett svar här så grabbarna vet vilka som är intresserade. Utan intresse blir det inget och då är det vi som förlorar ett helt unikt tillfälle som Norden aldrig tidigare varit i närheten av.

//Tomas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också mycket intresserad!

Dessutom vet jag en till i "byn" som säkert skulle tycka det var kul, men han (Manne) får ju självklart svara för sig själv.

Det jag vill ha sagt är, att det förvånar mig om det bara blir en bil från Skåne.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns flera hotel och vandrarhem så boendet är inga problem!

Kika på eniro så hittar ni några.

Lokalen där vi håller till ligger mycket centralt och det är gångväg till de flesta vettiga boenden i stan.

Ändrat av Norberg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm troligast skulle jag ha tid det datumet då arbetet kommer läggas ner här under 6 månader pga byte av pressar så jag skall höra med regeringen och se om man kan komma.Ev skulle vi norrlänningar sammla oss och samåka om någon mer här uppe är intreserad.Skulle vara kul att träffa er där nere.

Ska du åka så hör av dig, ja följer gärna om en plats finns till övers :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...