Gå till innehåll

Norska?


Benighted

Rekommenderade inlägg

Jau, det är är Svenska i min profil och då jag inte ändrat på det så är det ju lite mystiskt att den rätt vad det är när jag skriver i mina inlägg och skickar den så är allt på norska/engelska. Vid en omstart av webbläsaren så är den på Svenska igen. Detta sker då och då sen några veckor tillbaks, och mest på om man gjort nån uppgradering av programvaran eller liknande som kan förklara att det blivit så... Ska kolla om jag kan hitta nått sätt att återskapa problemet...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det har med snabbvalet längst nere till vänster att göra. lyckades också byta språk titt som tätt emellanåt förut. Typ att du skrollar för mycket eller nått. kom inte ihåg ifall det var på vissa saker jag gick in på som det hände.

Ah, där ser man, den hade jag inte ens sett, där stod det mycket riktigt Norsk... Sen kan man ju undra över meningen att ha den där nere? hur ofta vill man byta språk på forumet mitt under en session, att man har den under inställningar förstår jag... Knasig "feature" enligt mig... Och varför har det aldrig hänt mig förut.. hmm...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...