Gå till innehåll

Var kan man hitta ett kubkar?


Majki01

Rekommenderade inlägg

Guest Mickius

Lånar tråden lite, 900-1000 Liters kub finns det någon i sverige som har sådanna eller bygger?

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ringa han igen nu jag skulle bara bestämma mig var jag ville ha hållen! Tror det blir som i Jimmys kar! 3 i mitten bak!. Nej det va faktiskt från kristianstads zoologiska! Jag ringde runt till en jäkla massa samtidigt för att få pris exempel! Till dom andra frågade jag om OW fram.. Vet ej om jag gjorde det eller inte till kristianstad . Så ska kontroll kolla det när jag ringer igen också!

Men i vilket fall som helst så tycker jag 2500 va billigt endå? eller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inte vad tråden hette men det var en skåning som lurade sin fru (jag vet, det händer ofta). Han bytte upp sig och hit och dit, om du söker på länken eller företagsnamnet hittar du den nog. Han fick sitt kar hemkört till dörren tydligen var frakten billig också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

http://cgi.ebay.de/Aquarium-300x100x70-2100-Liter-fabrikneu-15-mm-Glas_W0QQitemZ350202634274QQcmdZViewItemQQptZde_haus_garten_tierbedarf_fische?hash=item5189b42022

Kolla med dem, de gör allt du vill snuskigt billigt, hittade länken i en annan tråd här på SG. Killen som har tråden hade köpt ett och varit mer än nöjd.

tittade lite grann på den där och 25% av de som lämnar omdömme lämnar negativt eller neutralt. Skulle nog hålla mig borta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Reuben, det är väll inte riktigt sant. Av 157 är det 9 som lämnat negativ, eller neutralt omdömme, om jag räknat rätt? Eftersom jag inte begriper tyska förstår jag inte vad de klagat på, men det är kanske någon som kan lista ut åt en, om man är intresserad.

Däremot verkar det ju som om vad det än är folk är missnöjda med, är ett nyare problem, ett par år tillbaka hade de inga klagomål alls.

(Det kan även vara ett problem som uppstått när internet-handel blivit vanligare, och folk inte riktigt förstår vad de ger sig in på...? Det kanske går att tolka sig till något från klagomålen.)

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...