Gå till innehåll

Saknar Ort på köp och sälj....


Piggelin

Rekommenderade inlägg

Hej.

Vet inte var jag skall posta min fråga, prövar här ni får skälla på mig om det blir fel...

Jag skulle vilja se vilken ort dom bor som säljer. inte lönt att klicka på en massa annonser om det inte är resbart osv.

Hoppas detta är något man kan fixa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet, tyvärr inte, eftersom den nya köp & sälj är en som en vanlig del av forumet, och där går det inte att sortera inlägg efter vilken ort som trådskaparen kommer ifrån.

Så väldigt många klick extra kan det ändå inte bli kan jag tycka att det stör. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte få alla till att skriva in ort i rubriken?

Det är upp till den söm lägger in en annons att skriva en tydlig rubrik på vad som säljes/efterfrågas/skänkes. Vill man lägga till i vilken stad för att underlätta för andra är det fritt fram.

Jag skulle vilja ha en samlad sida för alla annonser så man kan följa vad som är nytt på säljes/köpes/bytes/skänkes samtidigt.. Om man nu ska vara lite mer gnällig -haj-

Du menar som denna: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?314-K%F6p-amp-S%E4lj ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...