Gå till innehåll

Osram T5 67 & 880. Var?!


Timpin

Rekommenderade inlägg

Har försökt att få tag i Osram 67 och Osram 880 T5 24w i flera veckor nu. Varit runt i lampaffärer, elbutiker, djurmagazinet jönköping och kollat runt på internet, men icke! På de ställen jag hittatt måste man beställa minst 20 st men jag behöver bara 1 av varje.

Ni som har dessa, vart köper man dom?

Någon bra sida på nätet eller bra elkedja där man kan beställa styck?

Någon som är intresserad av att beställa ihop annars?

VÄLDIGT tacksam för svar, då dessa skulle vara perfekt för mitt kar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är anledningen till att PM'a länken istället för att posta här direkt istället? Det borde väl inte strida mot några regler?

Alltid undrat detta med, Forumet har väl inga regler att man bara får posta länkar till sponsorers sidor som diversa andra amerikanska forum?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid undrat detta med, Forumet har väl inga regler att man bara får posta länkar till sponsorers sidor som diversa andra amerikanska forum?

Än en gång, här finns reglerna, samma som de ni alla accepterat när ni registrerade er på sidan:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?138-Information-regler

För ni har väl läst dem ordentligt? Om inte så är det ett hett tips. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm vore bra att ha det mer uttalat och konkretiserat, man kan således inte länka till en produkt på en webshop, om man ska följa reglerna (se urklipp nedan) ?

11.5

Vi tillåter inte bilder/texter som innehåller kommersiella budskap eller budskap som bryter mot någon annan regel.

10.4

Förutom det som omfattas av regel 10.3 så tillåter vi inte inlägg (eller ett forumbeteende i övrigt) vars huvudsakliga syfte verkar vara att marknadsföra ett visst företag, produkt eller tjänst, eller där man försöker locka besökare till en viss webbplats. Detta gäller både forumet, PM-funktionen, MSN, signaturen, avataren och galleriet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm vore bra att ha det mer uttalat och konkretiserat, man kan således inte länka till en produkt på en webshop, om man ska följa reglerna (se urklipp nedan) ?

11.5

Vi tillåter inte bilder/texter som innehåller kommersiella budskap eller budskap som bryter mot någon annan regel.

10.4

Förutom det som omfattas av regel 10.3 så tillåter vi inte inlägg (eller ett forumbeteende i övrigt) vars huvudsakliga syfte verkar vara att marknadsföra ett visst företag, produkt eller tjänst, eller där man försöker locka besökare till en viss webbplats. Detta gäller både forumet, PM-funktionen, MSN, signaturen, avataren och galleriet.

Att marknadsföra ser jag som att tex en butik skriver i en nybörjares tråd "du skulle nog behöva en Osmos enhet där du bor, vi har rea just nu på bla bla bla", att länka till något som trådskaparen frågar efter ser jag bara som att vara hjälpsam, inte är huvudsyftet att marknadsföra, vad tjänar man på göra det egentligen?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Att marknadsföra ser jag som att tex en butik skriver i en nybörjares tråd "du skulle nog behöva en Osmos enhet där du bor, vi har rea just nu på bla bla bla", att länka till något som trådskaparen frågar efter ser jag bara som att vara hjälpsam, inte är huvudsyftet att marknadsföra, vad tjänar man på göra det egentligen?
Nej, jag håller med.Kändes bara som att vissa inte vill skriva länk till en webshop, sett det många gånger.Vore bra att bara tydliggöra så ingen behöver känna att man gör nåt fel, inte ens är i en gråzon
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...