Gå till innehåll

Golden Pearls


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Ingen fara med att göra det ofta, bara man inte häller i mer än vad akvariet klarar av att ta hand om.

Jagmatar två ggr per natt med foder-automat... plus att jag ger fiskarna av de större storlekarna lite då o då.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...
  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • 3 månader senare...

Finns det några personer kvar som kör med GP och isåfall hur har det gått för er? Funderar på om man skulle försöka beställa lite och testa med i akvariet, eller finns det något "new and imroved" som man skall prova att mata med istället? Tycker det verka smidigt att ha ett foder som man kan dosera automatisk med foderautomat istället för att dosera med vätskor flera gånger i veckan.

Mvh Johnny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nja min ligger i en påse har ej blivigt att det kommit upp igen efter att jag flyttade i våras. Korallerna verkade må bättre med tjocka sinularia och de andra hadde sina polyper gjämt ute.

Svårt att dosera detta med en mat automat då en gnutta bara behövs och är väldigt flyktigt så lägger man det bara på ytan så åker det ner till sumpen så jag tog vatten la i en knivudd å lät detta stå en 10minuter blev som en gegga och fiskarna verkligen stog å väntade då "bollen" med GP skulle läggas i...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...