Gå till innehåll

Korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet den 19 oktober


Rekommenderade inlägg

En riktigt trevlig träff. Fick med mig hem 5 nya koraller som blev mycket snygga i akvariet. Nu ser det inte så tomt ut längre. Måste bara fixa fraggsten och lim och fästa fast en men det blir en ny erfarenhet och roligt. Hoppas att det blir fler träffar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

väldigt trevlig tillställning åter igen.

Fick med en mussla hem eller rättare sagt min pappa fick med en hem då han länge velat ha en mussla så "fick" han en av mig bara för han alltid finns till hands och alltid ställer upp när man behöver hjälp.

Lycka till med fraggarna gott folk!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var roligt... väldigt snygga rosa zoas/palys?, en montipora och en kluns sten med en snygg favia på fick jag med hem... ska bli kul att se om det tar sig... klarar sig montin bra vid det här försöket så blir det antagligen mer sps i karet...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en trevlig onsdagskväll! Kul att det dök upp så många. Och tack för djuren som skänktes, alltid välkommet.

Vi hoppas att detta kan bli nåt återkommande, en korallträff höst och en vår.

Skulle det finnas fler önskemål om visningar eller andra arrangemang så är det bara att höra av sig så kanske det går att fixa.

Har fått förfrågan om en kallvattensträff senare i höst men än är inget datum satt.

Mvh

David

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...