Gå till innehåll

Tips på förbättring ?


Dellan1980

Rekommenderade inlägg

Kanske lägga upp en regions del ?

Som örebro stockholm malmö osv för lite mer regions anpassade frågor angående träffar och sådant ?

Skulle också kanske vara roligt att veta om det finns många i sin egna region som man kan bjuda in och kolla på sitt akvarium och byta fraggar med ?

tror vi har många som gärna vill träffa varandra men anser att dom mest aktiva på forumet oftast bor för långt borta som i mitt fall har inte hittat en ända person som bor i örebro området som håller på med salt :)

bortsett från min fisk affär :)

vet inte kanske va en dum ide men rom byggdes ju av kompletta galningar och det ser ju ganska propert ut idag :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en med.... När man går in på nätverk och medlemmar tycker jag att man ska kunna sortera efter vart man bor med... inte bara sortera i Namn

Kul o se vilka som bor i närheten av en själv. O man ska kunna söka på en stad så ska dom som bor där pluppa upp... =) eller finns denna funktion redan bara att jag har missat den?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en med.... När man går in på nätverk och medlemmar tycker jag att man ska kunna sortera efter vart man bor med... inte bara sortera i Namn

Kul o se vilka som bor i närheten av en själv. O man ska kunna söka på en stad så ska dom som bor där pluppa upp... =) eller finns denna funktion redan bara att jag har missat den?

Den finns redan. Om du går in på sök/avancerat så går det söka på städer.

Det som hade varit kul, om det är praktiskt möjligt, hade varit om man kunnat söka alla medlemmar inom en viss radie från sin egna adress. Finns många små samhällen å byar som är lätt att missa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...