Gå till innehåll

Förjävligt


Guest Crotalus

Rekommenderade inlägg

Att betala med egna skattade pengar är väl i högsta grad privat?? Att du har handlat från en butik gör väl inte det hela till en offentlig affär?? Ring och lös problemet med handlaren! Det är HELT fel attsmutskasta en butik som man endast har haft lite sporadisk mailkontakt med. Speciellt som du beskriver hur du låtit en okunnig kompis handla för din räkning.

Nej jag upprepar det igen: LÖS DINA AFFÄRER MED DEN SOM DET GÄLLER!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Crotalus

Niclas....bara för att du e totalt ointresserad om vissa butiker kör med oschysst stil så kanske det finns andra som vill ha sådan info?

Det kanske var dumt&sätta ut namnet på butiken här i forumet...men den tråden försvann.

Folk har skickat mej Pm och undrat vilken butik det handlade om så visst finns det väl intresse av sånt här?

Och sen var det ju inte en privatperson det handlade om utan en butik som säljer saker som alla här i forumet har stort intresse av.

Hade det gått&lösa med firman ifråga hade jag aldrig skrivit nånting här om saken....men jag blev total ignorerad därav denna trådsmiley11.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom du inte har ringt dom så har du väl inte försökt att lösa det fullt ut? Att kasta iväg lite mail brukar sällan fungera lika bra som en personlig kontakt. Att folk PM:ar o undrar. ja vad ska jag säga om det... klart, en del lever ju för att skvallra om allt.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Crotalus

Vill bara be Wrang om ursäkt för hur jag startade denna trådsmiley18.gif.......Det var det enda fel jag gjorde enligt mej förutom att jag satt ut namnet på butiken kanske....

Tycker vi lämnar ämnet&låter det vara

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan alla medlemmar.

Det är okey med mig hoppas att det är bra med dig också Crotalus.

Vi tycker alla att det är tråkigt och klart man är intresserad av vilken affär det handlade om men för att det inte skall bli så här igen så låt bli att skriva liknande inlägg. Är man intresserad av vilken det är så skicka ett Pm eller dylikt och håll detta utanför med att smutts kasta andra som ej "kan" försvara sig. Jag tog bort inlägget och tänkte så att det ej skulle bli just detta. Inte lätt att veta vad jag tänkte och kunde klart förklarat mig för dig/er.

Vi raderar ytterst få inlägg per månad/kvartal oftast så skickar vi med ett PM och förklarar sittsen. Hoppas att det är okey i forsättningen oxså.

Vet att det hålls en hårdare ton på andra forum utan att man skall förklara varför inlägget togs bort...

Hoppas att man ej skall behöva göra detta här och vi kan hålla oss med en god ton utan att moderator skall behöva ingripa eller förklara sig varför det togs bort.

MVH

Admin, Moderator, Wrang

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min kamrat köpte en XXXXL Kejsare till sin fru som hon fick ha i hans 1100liters kar.............Det tycker jag var en bra grej nu inför alla hjärtans dag! Kan tilläga att de är skilda nu.......

Joakim

Ja det är en variant. Fast jag är lyckligt lottad, frugan pekar ut fisk i bland som får bli hennes.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Crotalus

Fick mail från butiken idag.....allt e uppklarat&slutar väl ok skulle jag tro oO

Alla har väl sina dagar.....butiker vanligt folk&hettsiga jagsmiley5.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...