Gå till innehåll

Saltträff hemma hos mig i skogen :)


Ricke

Rekommenderade inlägg

Hej

Tänkte att det var dax för en träff i Våra sydostliga regioner, träffen blir hemma hos mig i Kristvallabrunn mellan Kalmar och Nybro i småland.

Datum för träffen tänkte jag lördagen den 3 december så det är gott om tid kvar för inplanering.

Mitt kar har varit igång sedan början på Juni så det är fortfarande i sina unga år.

Karet är ett 1125L inwall med inriktning på lite udda arter av korall och fisk.

Skulle vara kul med lite fragg byte.

Om det kommer långväga gäster finns det sovplatser om så önskas :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Kul med så stort intresse, kände att det var den bästa helgen sen börjar ju julstöket på riktigt.

Ska kolla med den lokala affären om de kan fylla upp sina kar innan träffen så de som åker långväga har lite o se på där med.

Ska se om jag kan fixa ihop lite käk oxå om vi blir ett gäng. Fika osv är no problemo!

Antalet gäster är inte begränsat då jag har rätt gott om plats o sitta och stå framför karet :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdatering, vet att Erik (Lionofmarley) kommer ha med sig Hystrixfraggar om någon vill köpa/byta med han så ni vet, han kan säker fragga mer i sitt grymma Sps kar om ni ber snällt :)

Själv har jag inte mer än makroalger av caulerpa att skänka om så önskas. Klart är det någon som har med sej nått som är intressant så kan jag ju fragga det lilla jag har ikaret :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...