Gå till innehåll

Vet inte vad jag gjort :)


Piggelin

Rekommenderade inlägg

Som rubriken lyder så vet jag inte vad jag gjorde.Klickade på inställningar så kunde man i en meny Betaldprenumeration klickade där och fick upp 1€ för ett år.Vad är detta och hur är det tänkt. Jag tänkte det var ju billigt för något så jag gjorde det via paypal men vet inte vad jag gjort :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nog en modul som följde med den senaste uppdateringen, för att man ska kunna bli betald medlem måste man betala in till ett Paypalkonto, dessa kontrolleras manuellt och man får sin "flagga" tänd under sitt användarnamn. Exakt vad den funktionen gör vet iaf inte jag. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men öka summan så kan man stödja er därigenom. Fungerade perfekt.

Spännande, har pengar dragits ifrån ditt paypal-konto/kort? Tror vi ska försöka ta bort den länken, har aldrig tänkt på den innan, och verkar som ingen heller gjort det för din transaktion är den enda som finns i databasen :)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt kvittot så står det följande...

Betalande medlemmar prenumerationObjektnr 673dd83a52053cdbb46a21967a67324d

Är ju självklart en möjlighet, vi får se om pengarna kommer fram också :)... Det får vi vänta till kassören är ute och surfar :) Och att vi ifrån det som skickas gör att vi kan identifiera personen bakom :)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kasören loggade på som hastigast igår kväll och skrev ett kort inlägg enligt följande:

Hej

Han har lyckats betala i 1 Euro på vårt paypal. Pengarna kommer automatiskt att återföras från paypal till honom.

Det kikas vidare på om det går att få en bättre funktion på just den länken eller om den ska tas bort, då vi redan har en sida för de som väljer att stödja SG via paypal.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har pengarna dragits från ditt bankkonto, blir dem återbetalda går de tillbaka till ditt bankkonto. Var det däremot pengar du först flyttade över till ditt paypal konto för att sedan skicka till SVG så kommer de ligga kvar på ditt PP konto när du får tillbaka pengarna.

paypal är bra, problemet är bara att de tar en "liten" bit av kakan när man för över pengarna, betalar du 100kr via paypal får svg ungefär 93kr samt att SVG inte kan ta ut pengarna innan man kommer upp i 500kr på paypal kontot utan ännu fler avgifter. Är det bara några få som använder det så blir det ganska mycket administrativt arbete.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...