Gå till innehåll

Nu börjar det bli klart .471L hörnkar


nemo

Rekommenderade inlägg

Hur många liter är karet på?

Står högst upp 471 liter

Hoppas att du blir nöjd med detta kar när jag hadde ett så tyckte jag att det var lite svårt att möblera i karet. Men hadde ca 80kg i bakanten och alla pumpar gjömda så man slipper se dom.

vad har du för lyse?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Riktigt fina koraller du har fått tag i. Om du har någon stenkorall som du eventuellt vill byta så pm.

Förresten, antar att du har köpt boxfisken i ronneby, du vet att den är giftig och att den kan ta med sig akvariet om den dör eller blir för stressad. Samma sak gäller med tubanemonen.

mvh Andre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt fina koraller du har fått tag i.

Förresten, antar att du har köpt boxfisken i ronneby, du vet att den är giftig och att den kan ta med sig akvariet om den dör eller blir för stressad. Samma sak gäller med tubanemonen.

mvh Andre

Köpt i en butik i lomma.

Ps osmos du sålde funkar kanon, lite seegt bara,

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter bra.

Har förresten fått min leverans från röd havet och det funkade utmärkt. Fiskarna mår prima och de är inte lite fina i färgen.

Synd bara att Fridmanii var så små. Kejsarna hade jättebra storlek och fina färger.

mvh Andre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter bra.

Har förresten fått min leverans från röd havet och det funkade utmärkt. Fiskarna mår prima och de är inte lite fina i färgen.

Synd bara att Fridmanii var så små. Kejsarna hade jättebra storlek och fina färger.

mvh Andre

ok låter bra, jag & eller magnus hör nog av oss ngn dag...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 10 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...