Gå till innehåll

Korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet den 24 mars!


Rekommenderade inlägg

Välkommen till Sjöfartsmuseet Akvariet den 24 mars!

Träffa andra saltvattensakvarister, byt koraller, drick kaffe och följ med oss bakom kulisserna.

Denna gången tänkte vi lägga träffen en lördag, och att fortsätta en stund även efter att museet egentligen har stängt.

Tid och ev andra aktiviteter är ännu inte helt bestämt så det får vi återkomma med.

Vi hoppas kunna ställa upp med full besättning från Akvariet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 136
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ska absolut försöka pressa in detta i kalendern. Har föreställning på fredagkvällen, är nog inte hemma förrän ett på natten men hela familjen är sugen på att åka dit. Kan ju dessutom va kul och få lite ansikte på såna som man läser om och pratar med via nätet. Tips på nåt vettigt hotell i närheten av sjöfartsmuseet för vi stannar nog kvar till söndan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer också ev hänga med på detta event, verkar riktigt skoj!!

Skulle du åka via Skillingaryd, Jönköping i så fall då skulle jag kunna tänka mig att hänga på.

Var på träffen där förra hösten och det var riktigt inspererande.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du åka via Skillingaryd, Jönköping i så fall då skulle jag kunna tänka mig att hänga på.

Var på träffen där förra hösten och det var riktigt inspererande.

MVH/Glenn

Tyvärr kommer jag spendera fredagen hos min kusin i GBG, och ev spendera lördagen där oså, om jag ev inte får tag i något vettigt levande! Men skulle det bli ändrade planer så ser vi om vi kan finna en lösning på det!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr kommer jag spendera fredagen hos min kusin i GBG, och ev spendera lördagen där oså, om jag ev inte får tag i något vettigt levande! Men skulle det bli ändrade planer så ser vi om vi kan finna en lösning på det!

Ok då vet jag, tack för ditt svar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...