Gå till innehåll

problem med att ladda sidan.


Rekommenderade inlägg

för mig har det idag tagit låång tid att ladda sidan när jag går in på www.saltvattensguiden.se och även när jag orienterar mig på sidan. vissa delar av sidan laddas och står att den är klar men det händer ej mer. ibland står det att sidan ej kan visas (ni vet, vit skärm med en blå symbål och olika förslag på åtgärder). då får jag antingen klicka på bakåtpilen eller gå ut från sidan och sen in igen.

undrar om någon annan har samma problem? det är bara saltvattensguiden.se som jag har dessa problem med.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Ni har rätt alla. Hela siten går väldigt segt, vissa dagar sämre, andra dagar hyggligt, alltför sällan riktigt bra. Vi befinner oss i slutfasen av en utredning för att komma till rätta med det här. Just nu så kan vi inte annat än vädja till ert tålamod och ber er hålla ut ett tag till. Vi vill inget annat än lösa detta, och det kommer vi att göra också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bitvis går det som i sirap, ibland med "sidan kunde inte visas" som slutresultat.

Det har inte med vilken browser man har att göra, det är helt på serversidan och hosting

Yupp, ibland går det segt som bra den, ibland får man "sidan kan inte visas", ibland funkar det felfritt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder alltid safari eftersom det är en bättre webläsare.

Jag har haft samma problem med sidan tidvis senaste tiden, oavsett safari, chrome eller firefox. Andra har dessutom haft problem när de använt tapatalk också. Så vi kan nog utesluta att det är webbläsarrelaterat.

Ändrat av Capote
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...