Gå till innehåll

Grattis Christer och välkommen till de mogna grabbarna


Lasse

Rekommenderade inlägg

Eftersom Leffe grattade Christer på Akvarielagret i en låst tråd så öppnar jag en ny grattistråd. Det var inte länge sedan som jag kände en finnig yngling som nu fyllt 50. För inte tala om det första fotot - en liten yngling sittande på en brygga i Viktoriasjön metandes Viktoriaciklider. Han har blivi XXL numera......

GRATTIS från Forsberg Family

-sjuk-:grattis1:grattis:skal:partyparty:balonger

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste i nån tidning att seniliteten sätter in på allvar i 45-års-åldern. Jag tänkte jag skulle berätta om hur jag upplevt det där så andra som kommer upp i mogen ålder vet vad de har att vänta sig men tyvärr, jag kommer inte riktigt ihåg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla hmmm 10 vänner

okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppe

men fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla hmmm 10 vänner

okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppe

men fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)

grattis.

var glad att det var i Sthlm, för i malmö skjuter de inte med larser utan riktig pistol.;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack alla hmmm 10 vänner

okej kanske lite fler säg 300 men som högst 559 st då räknar jag även sopgubben o hyresvärden men va fan lägg till den där idioten som tog mitt körkort i sommras som påstod att jag körde 104km på 70 väg han hade helt fel .... det var minst 114 ... det blev 2 månader av tunnelbana o moppe

men fan vad byråkraterna fick jobba ... fick träffa en riktigt elak åklagare som ljög .... hon sa att polisen sköt med lasern mitt i skylten på 300m;)

Hahaha din frispråkighet skrämmer nog folk. Men min jaktledare provade sist med att vägra att skriva på och ringa advokat direkt. Han klarade sig med en månad 30+ på 70 väg.

//Danielj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...