Gå till innehåll

Andra fel som ni ser i forumet


Rekommenderade inlägg

  • Svar 76
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

jag kan inte logga in på startsidan (1:a sidan).......beställde så jag fick ett nytt lösenord i dag och jag kan bara logga in via den länken som jag fick i mejlet......även fast jag anväder samma namn och lösen......vad kan detta bero på?

Samma problem här också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan inte logga in på startsidan (1:a sidan).......beställde så jag fick ett nytt lösenord i dag och jag kan bara logga in via den länken som jag fick i mejlet......även fast jag anväder samma namn och lösen......vad kan detta bero på?

Hejsan är det på saltvattensguiden.se eller i forumet ni har problem med?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest NoName

problemet tycks vara att man redan är inloggad... Kom inte in heller och tänkte vad faan men så stövla jag bara rakt in i forumet och då står det ju "välkommen tillbaka NoName" !? =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Jag klurar ej ut hur inloggning skall ske, ber jag om nytt lösenord "finns ej användare". Men "kliver" jag in på te.x. Forum så är jag helt plötsligt inloggad.

Det är o.k men samtidigt störande för rätt som det är är jag ej inloggad.

Påminner om en författaren, Kafkas, liv och leverne.

Mvh

Thomas Österberg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Länkarna till bilder som folk lägger upp i forumen står bara som en text rad dvs det går inte att klicka på den andra verkar se dem men inte jag för bilderna kommenteras ofta!

Mvh jimmy emilsson

Hejsan.

Detta var en sak jag ej kunde få över från det andra forumet så hittar ni några trådar med konstiga koder tec %7Boption%7D../upload/bilder/xxx/xxx.jpg (/img) så säg gjärna till så rättar jag till dessa manuellt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

saknar att man inte kan klistra in bilder. Kan vara bra när man hittar en bild på webben och vill infoga den i ett svar eller inlägg

Hejsan kolla in detta svar på denna länk

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6383

Det var inställt på att vara en rent forum utan koder då man gör ett inlägg, men har nu ställt in det på WYSIWYG (WhatYouSeeIsWhatYouGet) alltså fritt översatt. Du ser vad du gör med inlägget med engång....

Skulle det ändå ligga kvar vad det var inställt från början så ändrar ni till WYSIWYG via denna länk/meny

1. Kontrollpanel

2. Redigera alternativ

3. Övriga alternativ

4. Välj nu Utökad redigering, Fullständig WYSIWYG; redigering i rullmenyn

Hittar du denna Svärd så blir det massa mer knappar över denna ruta där du skriver ditt inlägg.

Finns då en knapp som heter Infogabild.

Kommer då upp en ruta där man skriver in adressen till bilden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 år senare...

Under "Övrig information" om användarna hittar du lite särskrivningar, se exempel:

""

Akvariestorlek:300+100Akvarie typ: <-------------- Typ av akvarium eller akvarietyp.

AnnatAkvarie mått: <--------- Kan stå "akvariemått eller Mått på akvarium"

70*70*70Ljus uppsättning: <-------------------------Detta är en ljus uppsättning inte mörk. ;)

Metallhalogen, T5 lysrör, Månljus""

PS! Rätta mig om jag har fel. Det finns inget ord som heter akvarie, det heter akvarium. Men binder man akvarie med tex pump "akvariepump", "akvariestorlek" osv då är man rätt ute.

Kul att liva upp en gammal tråd. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt huvudsakliga intresse för karet är <----- Bör börja med "Mitt" för Vi läser ju om en användare och den användaren berättar ju om "sitt" största intresse FÖR/med karet.

Sedan kan man ju oxå formulera om hela meningen. Huvudintresse inom hobbyn eller "med" karet.

Rätta mig om jag har fel!

Jag såg nu på en annan användare att allt i den rutan är i du-form. Så detta kanske inte är högprioriterat. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...