Gå till innehåll

Skåningar ..


Rekommenderade inlägg

om ni ska till stig så passerar ni förbi mej. Hör av er så bjuder ja på fika på ditvägen. Är alltid kul att snacka lite och få ansikte på dom man pratar med på guiden

Låter trevligt . verkar som att vi blir några stycken som vill åka dit , så vi får väl se om det blir en runda eller kanske två . hade varit super om vi hade kunnat få tag på en stor bil typ en med 7 säten =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, känner ni tjejer här i skåne som håller på med saltvattenakvarier? :) Tänkte bara att de flesta jag sett på forumen är killar, är nyfiken bara :)

OT till Ted64: Är hunden till höger GJD? Eller t o m båda? :) Hade en akita innan, grym var han! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, känner ni tjejer här i skåne som håller på med saltvattenakvarier? :) Tänkte bara att de flesta jag sett på forumen är killar, är nyfiken bara :)

OT till Ted64: Är hunden till höger GJD? Eller t o m båda? :) Hade en akita innan, grym var han! :)

Det finns nog några stycken i skåne som pysslar med salt , men troligtvis inte så många / synd tycker jag . men tjejer också välkommna med på turen ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Micke, kör du upp nästa lördag till Stig?

Verkar som om det blivit lite strul med det datumet . ingen som har tele nr till stig ? har letar både här o där men hittar inget , skulle vilja veta om mina lampor kan komma denna vecka för då åker jag troligen denna lördag .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...