Gå till innehåll

SeaCobra?


Texas

Rekommenderade inlägg

Ser nästa ut som plast! :P

Har letat lite efter liknande men hittar inget...

Det jag tycker är lite underligt är att dess "svans" inte är den typiska platta svansen man ser på havsormar, utan avrundad eller vad man ska kalla det.

Dock är ju svart rött och gult kombinerat = Mkt farlig/giftig i djurriket så man får väl anta att det är som du säger, giftig som bara den!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nä den låg stilla... men som sagt den såg riktig ut nere på botten... och om den legat där tidigare så borde ju de vara sand m m som täckt den lite grann...Sen att den ska ligga kvar där hela tiden är väl omöjligt...

Korten är tagen direkt efter varann, i olika vinklar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fjället är för synligt för att vara något annat än plast, har haft otroligt många ormar i mina dar, både gifta och inte giftiga, färgerna på denna orm existerar inte i dom kulörerna om inte bilden är behandlad i ps, men ja plast, ligger exakt i samma position på alla 3 bilderna, en riktig havs orm hade följt med i rörelserna.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit med om samma sak i Thailand. Finns divemasters som har med både det ena och det andra i fickorna. En riktig klassiker är att ha med en liten revhaj i fickan. På rätt avstånd framför kameran (man håller den i sjärtfenan utanför bild) så ser det ut som man har en haj mitt framför dykarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...