Gå till innehåll

Tankar kring flytten, vart vi står nu och vart vi vill komma.


Benighted

Rekommenderade inlägg

Så härligt att se att det börjar bli liv i forumet igen, det är flera månaders jobb som kulminerade i en, ja något påstressad flytt, men att se hur belastningen på servern ökar nu är en härlig känsla, man har så länge suttit till stora delar ensam och pillat med servern och försökt få vBulletin att fungera med alla de plugins och annat som byggts på under 10år av utveckling av siten... Att verkligen det man pysslat med verkligen tas i bruk och används och är till nytta för alla er saltisar, det värmer hjärtat, det är ju vad jag slitit för så länge.

Sen hoppas jag på förståelse för eventuella barnsjukdommar som garanterat kommer att finnas på siten.. Vi får hoppas att vi slipper allvarliga sjukdommar, och det räcker med en fökylning nu och då, så att vi i teknikteamet får tid att jobba med nästa generation av saltvattensguiden, som ska bli bättre, snabbare, och roligare :)

Som jag ser det har vi nått ett ställe där vi på riktigt kan börja reparera detta skepp, och komma åt alla skrymslen och vrår som vi inte kunde med vårat tidigare webhotell, jag ser positivt på detta, och tror det finns stora möjligheter att utveckla detta forum till att bli ännu mycket bättre än det eminenta (om jag får säga så själv) forum det redan är.

Tack till alla er som är aktiva här på forumet, det är ni som är hjärtat i saltvattensguiden, så fortsätt skriva, debattera och ha det roligt här, så försöker vi i föreningen att skapa en miljö som främjar diskussioner, nyfikenhet och nya erfarenheter, och så klart våran hobby, det är ju ändå skälet vi alla är här för...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...