Gå till innehåll

Hydor Koralia Smart Wave, vågmaskin


Stensson

Rekommenderade inlägg

  • 3 veckor senare...

Kollade med PWSS och den ska även fungera med lite äldre Koralia pumpar. Jag har två Koralia 5'or och har beställt en kontroller.

Tyvärr var det 3-4 veckors leveranstid på dem. Surt, men den som väntar på nå gott, väntar alltid för länge.

Ett alternativ kan annars vara http://shop.biotedmarin.se/natural-wave/352-0 förutsatt att pumpen klarar det då.

Jag tror dock att de flesta pumpar orkar med så länge du inte kör den på kortare frekvens än 30 sekunder.

Men som sagt. Jag chansar på att det funkar med mina två år gamla pumpar. Annars får jag väl köpa nya såna också.

Jag kan lägga ut ett omdömme då jag fått den och hunnit testat den ett tag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte en från AquariumStockholm. Och nej Tommy mina pumpar går inte baklänges. Tvärt om de fungerar alldeles utmärkt.

Har kört den sen i torsdags med en minuts intervall och än så länge bara gå och går den. Jag skulle iof velat ha ett alternativ

mellan en minut och en kvart. Men som sagt den verkar vara väl värd sina pengar ..... Så köp den ;O) Jo just det. Jag kör den

med två Koralia 5'or (6500L/H) i mitt 540 kar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...