Gå till innehåll

Saltträff den 26/5 i Växjö


LN21

Rekommenderade inlägg

Och Drakfisken har öppet innan träffen så vi inte krockar. :)

Efter träffen kommer jag tyvärr inte kunna vara tillgänglig, men då tycker ändå folket ska ut till Stig och kolla in läget.

Snyggt skrivet, tack:smiley20:

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Och Drakfisken har öppet innan träffen så vi inte krockar. :)

Efter träffen kommer jag tyvärr inte kunna vara tillgänglig, men då tycker ändå folket ska ut till Stig och kolla in läget.

Superbra upplägg Hans,,,,,,, som en liten påminnelse träffen landar hos mig 14.00,,, blir lite korv m bröd kanske en hamburgare sen har C lovat att fixa en rabarber-paj till kaffet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om inget extraordinärt inträffar så dyker jag upp på träffen. Eftersom vi fortfarande har kvar vänner där sedan vi bodde i närheten av Växjö för 20 år sedan så var det inte svårt att få Lisa att följa med ner till Småland :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte om att ändra mig sent men tyvärr blir vi få ifrån Kalmar + att jag missat morsdagsfirande på eftermiddagen.... så tyvärr får jag hoppa av denna gången. Tror ni kommer få en riktigt trevlig träff :smiley20:

/ Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon från Kalmartrakten som fortfarande ska åka till träffen? Eftersom Johan Widell hoppade av att köra till träffen undrar jag om det är någon annan som jag kan samåka med istället? Övriga personer som jag frågat har tyvärr förhinder av olika anledningar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja den var snålt använd..

Därav att man missat den.

Det gick inte att skriva i den tråden så vet att detta kanske inte blir rätt men..

Lite det som det faller på... Borde åtminstone gå att svara i bytesdelen av forumet. Finns ju inte riktigt nått annat bra sätt att lösa bytesfrågor i samband med träffar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en fraggbytartråd, men den är inte så välanvänd.
Lite det som det faller på... Borde åtminstone gå att svara i bytesdelen av forumet. Finns ju inte riktigt nått annat bra sätt att lösa bytesfrågor i samband med träffar.

Kan nån testa att svara i fraggbytartråden nu? Gjorde bara ett test, det är inte säkert att vi behåller den här lösningen då vi inte diskuterat den i föreningen, men tänkte så att ni kan diskutera inför denna träffen i.a.f.. Om vi väljer att ha denna lösning så kommer den modereras stenhårt på att det bara handlar om byten på den specifika träffen. För tillfället är det även så att det krävs att en moderator godkänner ett nytt ämne i forumet...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nån testa att svara i fraggbytartråden nu? Gjorde bara ett test, det är inte säkert att vi behåller den här lösningen då vi inte diskuterat den i föreningen, men tänkte så att ni kan diskutera inför denna träffen i.a.f.. Om vi väljer att ha denna lösning så kommer den modereras stenhårt på att det bara handlar om byten på den specifika träffen. För tillfället är det även så att det krävs att en moderator godkänner ett nytt ämne i forumet...

Test provade i tråden..

Funkade kanon.

Med vänlig hälsning, Manne

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?xjgsxx

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Larry , för en helt underbar eftermiddag i saltvatten:)

Fraggarna är limmade och på plats i karet:) hoppas på god tillväxt nu:)

Men än en gång Larry TACK för en trevlig eftermiddag i saltets tecken:)

Mvh Hans Sandén i Braås.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tusen Tack Larry för en underbar träff

Du hade ett snyggt kar och en trevlig fru, skickar ett stort tack till henne med.

Det var även kul att träffa så många saltvänner och få se en del nya ansikten.

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...