Gå till innehåll

Tävling - Månadens bild maj 2012


Yodelking

Rekommenderade inlägg

Då var det redan maj! Hoppas alla hade en trevlig Valborg, och att ni idag mest sitter med era kameror framför akvariet för att ta bilder till vår tävling... :)

Ni är nu välkomna att skicka in era tävlingsbidrag för maj.

För maj månad så har vi ett tema kallat 'Tema fiskar'.

Bilden kan skickas in t.o.m. den 15 maj.

Mer information om tävlingsreglerna och hur du skickar in bilden finns att läsa under följande länk: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/fototavling.php

OBS: För 'Månadens foto' gäller bildstorlek upp till 1280x1024 och filstorlek är upp till 500kB.

Vi hoppas att ni lyckas charma era fiskar så att de poserar vackert för er...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ni bara ett dygn på er att skicka in ert bidrag till tävlingen! Kom igen nu allihopa, så att vi får en värdig tävling innan sommaruppehållet!

Ska se om jag orkar ladda kameran i natt och så får vi se om någon fisk vågar visa sig i morgon:kaffe:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag inte mycket till tävlingsmänniska men om jag var med skulle jag ha skickat dessa två bilder[ATTACH=CONFIG]76939[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76940[/ATTACH]

Tar det så mycket extra energi att istället för att posta dom synliga här skicka dom som bidrag? ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...