Gå till innehåll

blueclowe


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Korallfisken i Linköping har en mindre sten hemma. Hade själv en sten i mitt kar som var skit fin men helt plötsligt dog den bara över en helg hela kolonin, hade haft den i 5 månader utan problem, dock blev inget annat påverkat som tur var.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jaf har ju lite Xenia (sarkasm mycket) och jag har ett par ställen där inte xenia vill täcka som jag vill fylla ut och dessa skulle vara kanon samt att man får lite annan färg i tanken.

Men Ted du har väl endå ingen Xenia i ditt kar?.. Får du tag i denna blåa kanske den kan konkurrera lite med din Xenia :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ganska mycket utav denna korall, fast inte den blå varianten, utan den mer lila. Vad jag märkt så konkurerar den inte med någon annan korall utan växer där den kan, på glaset på baksidan av akvariet och mellan andra. Möjligtvis på stjärnpolyper :)

Riktigt fin korall tycker jag.

Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte en fraggsten där polyperna var riktigt blå och fina, men den klarade sig tyvärr inte i mitt kar, och polyperna försvann efter ett tag. De var väldigt små.

Om de var den du köpte av mig så kan jag glädja dig att min inte heller klarade sig. Den tynade bort. :( men de är riktigt fina annars.

/André

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?rnfo3l

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...