Gå till innehåll

Förslag på förbättringar på Svg


Marcus-

Rekommenderade inlägg

Hitta ingen tråd men alltid bra med en tråd där man kan fylla på med förbättringar som kan göras på guiden.

Mitt förslag är.

Om man går in på en användare så skulle det vara bra om det på ett enkellt sätt visade en länk till sitt kar.

om man nu skapat en sådan tråd under kar och storlek. På så vis kan man lätt komma til den användarens tråd om just hans kar.

Skulle vara najs om man till o med kunde få upp länken i snabbmenyn om man klickar på användranamnet så får man upp några undermenyer, där hade det varit bra om det dykt upp.

Ändrat av Marcus-
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta ingen tråd men alltid bra med en tråd där man kan fylla på med förbättringar som kan göras på guiden.

Mitt förslag är.

Om man går in på en användare så skulle det vara bra om det på ett enkellt sätt visade en länk till sitt kar.

om man nu skapat en sådan tråd under kar och storlek. På så vis kan man lätt komma til den användarens tråd om just hans kar.

Skulle vara najs om man till o med kunde få upp länken i snabbmenyn om man klickar på användranamnet så får man upp några undermenyer, där hade det varit bra om det dykt upp.

Vi tar ditt förslag och lägger till det på ToDo lista/Önskelista.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Själv skulle jag gärna se att man kan börja svara i annonser igen... Iaf i bytes annonser så man kan lösa fraggbyten smidigt vid träffar

Angående Köp&Sälj så har vi nyligen gjort en förändring där, så just nu är inga mer förändringar aktuella.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressanta förbättringsförslag, det enklaste för att få en länk till sitt kar är ju att länka i sin signatur, men ska helt klart kolla på möjligheterna till det du säger....

Gör man det lite som ett måste så styr man folk till att skapa en tråd om just sitt kar.

Många skriver olika saker i olika trådar men många gånger så hänvisar man till "kolla i min tråd" oftast så har personen inte länkat till sin tråd utan då får man gå in på personen sen klicka på de startade trådarna o sen leta där.

Gör man så en användare kan higligta en specifik tråd som alltid ligger som en länk.. Ja ni är med..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en ny sak som hade varit bra.

Om jag startar en tråd skulle jag vilja att man kan få upp valet att ingen kan svara i din tråd eller som vanligt alla kan svara. Fördelen är om jag skapar en tråd om mitt ledbygge tex. Då vill jag som skriver inte ha en massa o vad snyggt osv osv utan en ren tråd. Fördelen för oss som vill läsa om olika byggen tex, är att där inte är en maasa sido spår i tråden. Lika så ibland flikar andra in hur de har gjort sina byggen och det blir lätt rörigt om just det bygget.

ni som håller på är insatta hur det är men för oss som inte är med riktigt blir lätt förvirrade.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit väldigt bra om man kunde redigera sina egna annonser. Ponera att man säljer mkt teknik t.ex. då vill man inte göra ett nytt inlägg såfort något är sålt utan sammanställa det i första inlägget.

Eftersom man som annan användare inte kan svara i annonser längre borde det inte finnas några hinder för att man får moderera sin egen tråd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Att sidan uppdaterar sig själv

Usch, nej och fy! Självuppdaterande sidor är i stort sett lika irriterande som sidor med diverse ljud som kör igång så fort sidan laddat. Bättre att ha det som tillval, tex separat script som freguz tipsar om. Hellre något AJAX-anrop som visar en notifiering att sidan innehåller ny information istället.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, nej och fy! Självuppdaterande sidor är i stort sett lika irriterande som sidor med diverse ljud som kör igång så fort sidan laddat. Bättre att ha det som tillval, tex separat script som freguz tipsar om. Hellre något AJAX-anrop som visar en notifiering att sidan innehåller ny information istället.

Det blir självfallet ett användarval (kryssruta av/på) för att använda.

Hmm notifiering lät kul, tack för tipset! :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...