Gå till innehåll

kan inte ladda upp bilder


Rekommenderade inlägg

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har samma problem. Tror dom vet om att det är ett problem men inte vad problemet är. :-P

Skicka ett pm till benighted och säg att du inte kan ladda upp bilder, tror dom försöker samla info om förutsättningarna för de som har problem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som har problem, skriv i den här tråden eller skicka pm till mig, det är nåt fascinerande problem som helt klart verkar vara användarberoende men jag kan inte hitta några gemensamma nämnare hos dem som har problem... Satt flera timmar igår och undersökte varför folk inte kunde posta med sin egen användare, men det gick att göra med en testanvändare jag skapat... Så ju fler jag vet har problemet desto större chans finns att jag kan hitta den lilla smula som gör skillnaden...

Höll på att skriva att ni som har problem kunde posta en bild på hur det såg ut, men som tur är kom jag på mig själv att det kanske är en rätt dum kommentar :)

Om ni har lust kan ni skicka bild till teknik@saltvattensguiden.se på hur det ser ut för er när ni får problem...

Förstår hur frustrerande det måste vara för er och ber om ursäkt för att felet fortfarande finns kvar.... Det är högst på min priolista när jag har tid för att fixa med sajten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Klurigt litet program det här vBulletin, den verkar alltså snoka reda på om nån redan postat exakt samma bild redan och i såfall länka den till den gamla bilden... Jag pendlar mellan fascinerande och frustrerande när det kommer till det här felet måste jag säga...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fick med felkoden när man sätter över markören över den röda ikonen som kommer upp (samma fel-ikon när jag tar mindre filer)

Jag får precis samma fel när jag försöker lägga upp bilder. Har prövat alla möjliga upplösningar, inställningar och fil-typer som alla ska vara godkända men inget fungerar. Har prövat att köra Explorer i både 32- och 64-bitarsläge.

/ Jesper

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bortse från detta då Krille rört till det genom att glömma bilden men han rätta till sitt misstag när jag klickade på svara (ber om ursäkt att jag är så snabb)

MVH/Glenn

Var inne och kollade på "Krille 55" Sida och kunde inte se någon bild, men när jag gick in på "svara med citat" dök bilden upp.

Det finns en bugg i programet någon stans som gör att bilder inte kommer in.

Mitt svar till "Krille 55" syns nedan då jag kopierade det.

quote_icon.png Ursprungligen postat av krille 55viewpost-right.pngRoligt att du blev nöjd. Lägger upp en bild på hur det ser ut nu. Lite svårt med ljus och exponering. Hade inte tillgång till systemkameran, men så här blev det. Går och funderar på att bygga om lite i revet ikväll. får se om jag får mod att riva i det, man vet ju aldrig var det slutarattachment.php?attachmentid=77928&d=1338914188&thumb=1

Konstigt när jag läste ditt inlägg såg jag ingen bild men när jag klicka på "svara med citat" ser jag den .

Jag raporterar deta till rätt ställe.

Ändrat av Genne
Ändrad info
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Vi fortsätter med denna gamla tråd, förstår att det varit och är väldigt frustrerande att inte kunna ladda upp bilder, det jag är nyfiken på är att om ni som haft problem, om de har lösts av uppdateringen av forumprogramvaran? eller om det fortfarande kvarstår? denna har legat lite på sparlåga nu när vi väntat på ett tillfälle att uppdatera...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...