Gå till innehåll

Akvariemiljö i Uppsala


jizeta

Rekommenderade inlägg

Vill flagga för denna butik.

Just nu har de fått in mycket levande sten FULLSPOCKADE med koraller av olika de slag från en snubbe som ska lägga ner sitt 1000+ liters. Akvariet hade gått felfritt i 8 år när det började bildas kväve i hans DSB och han tappade sugen och bestämde sig för att lägga ner istället. Allting säljs till ordinarie levande stenpris (160kr/kg) så passa på att fynda. Hörde även obekräftade uppgifter på att de också fanns en röd euphyllia? med i leveransen från ovan nämda snubbe. Obekräftat pris 80kr/huvud för denna...den hade tydligen drygt 100 huvuden.

Kan vara värt att titta förbi kanske...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte någon som köpte av Euphyllian lägga upp en bild på den?

Ja, det hade varit intressant för oss som missade den! Känner nån dessutom att dom fått med sig lite för mycket hem tar jag gärna med mig ett huvud eller två till skåne på söndag ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fin Euphyllia men speciellt röd var den inte...

De hade tydigen bara 4 bitar av den röda (varav den sista gick igår).. De hade kvar en stor rödbrun i "kuben" som såg rätt blek ut... men en massa annan riktig imponer Euphylia! Skulle inte köpa något (det tror jag aldrig.. :-P), men då de sålde "sten" till stenpris + 100,- oberoende av vad som växte på sen så blev det en hel del till nya nanot som ska upp snart. :-D ...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...