Gå till innehåll

Haqos power cree 40w led lighting


freguz

Rekommenderade inlägg

Undrar om nån kan ana om detta är tämligen uselt ljus eller om det skulle funka "hyfsat" för lps och nån Montipora?

I en annan liga än Razor/Radion/DIY förstås, men för små nanos som mitt 70L istället för den 150w mh som jag har nu?

Den har 2 kanaler och nån slags timer...

http://www.fish-street.com/haqos_power_cree_40w_led_lighting?category_id=118

Lyckas inte hitta vad det är för chip riktigt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja kanske skulle funka ändå...

hmm verkar vara halva priset, väldigt "osvensk" kampanj men ändå? 50 dollars, prisvärt tycker jag

"31/8/2012 Speicial News for Promotion : We OFFER Half Price for Order Haqos LED Lighting Now. Customer if can provides Fish Tank Photo and send to us to share on the Web. We can offer Half Price Return, Full Payment firstly, and Return Money for half after got a Photo, if interested for promotion"

:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och funderar på ett själv. Även utan rabatten så är ju 700 kronor inte speciellt mycket. Undrar dock om det skulle bli för mycket för mitt 30 liters som är 30 cm djupt.

Skulle gissa att den fungerar alldeles utmärkt till ett sådant kar. Har kollat lite då jag var nyfiken..

Dom tre cirklarna i mitten bör innehålla två blå samt två vita cree i varje cirkel.. Bör absolut ge vettig tillväxt med det ljuset i ett litet kar.. , sen moonlight listerna 2st, fram o bak, där finns ingen info mer än att alla dom dioderna ger totalt 5w i slutändan.. Där snackar vi nog inte bästa chipen direkt med ger nog effekt synmässigt..

En sådan typ av lösning är ju väldigt smidig, då menar jag lampan som sådan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var ju inte riktigt en vanlig rabatt, som man kanske kunde anat, men fick iaf lite info om dioderna, verkar vara Blue och inte Royal, är det bra eller dåligt?

så här skriver han

"HI

It's Cree XPE, Cree White and Cree Blue

Channel is White Blue

Another Channel is Blue Lighting Bar(We cannot say it is moonlighting, since it have 5W high power, it is a blue enhance bar

Half Price discount, you need send us a photo on your tank firstly, that we can consider to apply~

And full price on the order, after you received the item and take a photo for it, we can refund half price coupon to Use

Thanks

Eric"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...