Gå till innehåll

Lokal finnes i centrala göteborg - ska vi byta fraggar och erfarenheter?


spotUP

Rekommenderade inlägg

Tjena tjena!

Jag är extremt ny på det här.

Jag har inte ens lagt i sten i mitt lilla blenny kar, men entusiasmen finns så att det räcker och blir över. I nästa vecka åker det i lite sten och sen får det stå och jäsa ett tag. :)

Nu till saken, jag bor i linnéstan i göteborg och min bostadsrättsförening har en festlokal att låna ut som passande nog har kaklat golv ;) (och bastu!)

Hade det inte vart sjukt kul att träffas över en bira eller tre och snacka skit och byta fraggar!?!

Jag har givetvis inga fraggar att byta med men jag bidrar med gratis lokal, fint humör och jag kanske kan få köpa en fragg eller tio..?

Någon som är sugen? Hur många ungefär är det i göteborg med omnejd som håller på med saltvatten?

Kom igen nu gubbs! Nu kör vi!

Om två veckor, gärna en helgdag hade passat mig utmärkt, men jag är flexibel.

Hojta om ni är intresserade så kommer vi överrens om ett datum.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade det inte varit roligare att träffas hemma hos någon som har ett litet trevligt akvarium att titta på?

Låter lite trist och stelt att sitta i någon lånad lokal...

Jag erbjuder bara det jag har att erbjuda. Ni är varmt välkomna att kika på mitt kar men risken är överhängande att ni hade tröttnat efter 2 minuter då det är i uppstartsfasen.

Det jag kan erbjuda är en central lokal, kaffe, och lite fikabröd. Ni står för den trevliga stämningen och eventuella fraggar.

Det hade vart kul o träffa gbg:s saltvattenstorskar och snacka lite skit, bara bra skit kan komma ur detta om du frågar mig. :)

Det behöver inte vara så uppstyrt, men om någon med kunskap skulle vilja titta förbi och dela med sig, så varför i te?

Jag är nöjd om det blir en fika och utbyte av diverse saker bara. Det behöver inte vara så ambitiöst.

Skulle någon vilja visa film eller hålla ett tjockt föredrag så finns projektor att tillgå. Vi för det till vad vi vill.

Blir det inget alls av set hela så deppar jag inre ihop heller. Men möjligheten finns.

Jag misstänker att detta inlägg har sjukt mycket typos då jag skkriver på ipad under the influence, lev med det. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...