Gå till innehåll

Kan inte tacka


Rekommenderade inlägg

Vi tyckte du hade varit för snäll så vi satte in en begränsning endast för dig så att du får tid att svalna av innan du tackar tills nån annan har svarat ;)... Nädå skämtar bara. :P Är det konstant så för dig? har aldrig sett eller hört om det problemet innan... Nån annan som upplevt det?

Den enda man inte kan tacka är sig själv, vet att det några gånger varit kortare avbrott i funktionen med tacka för inlägg, men då har det varit alla inlägg det gällt, och av nåt skäl har det självläkt efter några minuter...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Genne - Om du inte kan tacka direkt efter ett inlägg. . Rensa historiken på webbläsaren - uppdatera sidan och försök igen. Går inte det - starta om webbläsaren och testa. Jag får det här ibland - att vissa symboler försvinner - exempelvis nya inlägg - hjälper oftast med en omstart av webbläsaren (min historik tas automatiskt bort när jag startar om webbläsaren).

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Genne - Om du inte kan tacka direkt efter ett inlägg. . Rensa historiken på webbläsaren - uppdatera sidan och försök igen. Går inte det - starta om webbläsaren och testa. Jag får det här ibland - att vissa symboler försvinner - exempelvis nya inlägg - hjälper oftast med en omstart av webbläsaren (min historik tas automatiskt bort när jag startar om webbläsaren).

MVH Lasse

Jag vet inte hur jag rensar i dos men tror inte det lagras något då det inte finns utrymme för det då jag nästan bara kör från floppydisken. Men kan det bero på telefonmodemet det tar lite tid innan det pipt klart.

Har inställt så att det rensas dagligen Lasse

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Där ser man - ungdommar behäskar inte DOS.

Prova ändå med att rensa och uppdatera efteråt - jag tror fortfarande att det är i webbläsaren det ligger. Om du trycker på nya inlägg - ser den utfällda menyn normal ut - ser du hela?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska se om jag kan bidra med lite hjälp med Tack funktionen. I forumet är det ett plugin som är aktiverat och har dessa inställlningar

- För att kunna tacka så måste man ha skrivit x inlägg per medlem - 5st

- Specefika forum man inte kan tacka i - Inget forum

- Speciella medlems profiler som kan tacka - Nej, alla kan tacka

- Visa antal tack du som medlem gett totalt - JA visas

- Hur många tack en medlem kan posta på samma dag. - obehindrat

- Visa datum när det tackades - JA

- Tacka sig själv - Nej

- Visa antal tack du fått som medlem i din profil - Ja

Så inget som jag ser verkar vara inställt fel.

Denna tack funktion inte är uppdaterad sedan 2010 och inte är kompatibel med denna version. På plugin sidan så står det

warning.gif Not Supported

så det är det ända jag kan tänka mig nu.

När nästa version utav forumets programvara kommer ut (läs version 5) så är detta en funktion som är med i från grunden.

Tyvärr så hänger ej alla plugin med utvecklingen som andra gjort

/Tekniks support

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

smart post för att få många "tack" :)

Vist är det :smiley9:

Ska se om jag kan bidra med lite hjälp med Tack funktionen. I forumet är det ett plugin som är aktiverat och har dessa inställlningar

- För att kunna tacka så måste man ha skrivit x inlägg per medlem - 5st

- Specefika forum man inte kan tacka i - Inget forum

- Speciella medlems profiler som kan tacka - Nej, alla kan tacka

- Visa antal tack du som medlem gett totalt - JA visas

- Hur många tack en medlem kan posta på samma dag. - obehindrat

- Visa datum när det tackades - JA

- Tacka sig själv - Nej

- Visa antal tack du fått som medlem i din profil - Ja

Så inget som jag ser verkar vara inställt fel.

Denna tack funktion inte är uppdaterad sedan 2010 och inte är kompatibel med denna version. På plugin sidan så står det

så det är det ända jag kan tänka mig nu.

När nästa version utav forumets programvara kommer ut (läs version 5) så är detta en funktion som är med i från grunden.

Tyvärr så hänger ej alla plugin med utvecklingen som andra gjort

/Tekniks support

Tack Wrang om jag inte kommer på vad det beror på så överlever jag i alla fall, är det någon som jag vill tacka så är det inga problem att gå tillbaks en gång

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...